niedziela, 6 maja 2012

Hej dzisiaj  będzie trochę o najnowszym dodatku do The Sims 3 wiec o Zostań Gwiazdą :)
Najpierw o tym co mi spodobało : no to na pewno nowe miasto chodz jak dla mnie jest w nim za mało miejsc publicznych , moim skromnym zdaniem  to doszło dużo ubrań w odróżnieniu do dodatku np pokolenia jednak są one jak zwykle na dla tych samych grup wiekowych:P
Zapewne jak wiecie dochodzą nowe kariery a raczej profesje.Mi jako dziewczynie najbardziej spodobała się profesja piosenkarki ale oprócz niej jest jeszcze kariera magika i akrobaty a także dj :)
Najbardziej zawiódł mnie simport który był tak pięknie przedstawiany i zapowiadał się obiecując.
Moje zdanie kieruję tym że za każdym razem gdy ktoś próbował wysyłać do mnie sima albo ja do kogoś to zawszę musiało pójść coś nie tak albo po prostu nigdzie nie było sima który przyjechał do mojego miasta w trasę chodz pisało że był i dał świetny koncert.
Albo jak ja próbowałam sima wysłać to pisało że nie może się połączyć z innym komputerem.
I co najgorsze nie tylko ja miałam takie problemy... No ale...
Teraz troszkę o nowych karierach :)
No to najpierw o piosenkarce :)
Zaczynamy od śpiewania telegramów na zamówienie lub śpiewaniu dla napiwków na ulicy albo jakiś miejscach publicznych :P
Gdy zdobędziemy już minimalny poziom kariery wtedy możemy starać się o koncerty w jakiś zwykłych barach albo na festiwalu simowym w parku...
Z czasem możemy w końcu starać się o występ w lokalach prywatnych i wielkich halach koncertowych.
Dopowiem że bardzo dużo zarabia się na takich występach więc na pewno przyda się to osobom które nie grają na kodach :)
O następnych karierach napiszę w kolejnej notce.



1 komentarz:

  1. ciekwie się czytalo :P musialem wszystko przeczytac bo sie wciagnalem!!! :P
    zapraszam tez do mnie na serial :P

    OdpowiedzUsuń